Griezel mee tijdens onze Halloween Spookroute!

Durf jij het aan om door onze huiveringwekkende straten te lopen en langs spookachtige snoephuizen te gaan? Wordt jouw huis het meest griezelige in de wijk? Dit jaar organiseren we op zaterdag 26 oktober een spannende Halloween Spookroute voor alle dappere kinderen die houden van een goed “trick or treat”-avontuur.

Weeks

Days

Hours

Minutes

Seconds

Versier je huis griezelig mooi en zorg dat je genoeg snoep hebt voor de kleine spoken, heksen en vampiertjes die aan je deur komen. Samen maken we er een onvergetelijk en spannend feest van!

Hoe werkt het?

• Geef je op via onze website als snoepmonster en/of snoephuis.
    Opgeven is belangrijk in verband met het aantal stempelkaarten wat beschikbaar is!
  • Heb je je opgegeven als spookhuis, krijg je vooraf een deelnamecposter om zichtbaar op deur of raam te hangen.
  • Kom op 26 oktober tussen 18.30 uur en 20.00 uur naar het startpunt Kalkblusserijstraat 30 (pakketpunt), waar je een stempelkaart ontvangt.
  • Volg de route langs de huizen met de speciale Halloweenposters, die één van de icoontjes van je stempelkaart laten zien.
  • Bij elk snoephuis krijg je een stempel én natuurlijk wat lekkers!

Doe mee, maak je klaar voor een magische avond vol griezelplezier en help mee om van je buurt een écht spookparadijs te maken!

Durf jij het aan? Geef je snel op via het formulier hieronder.

P.S. In verband met het wat beperkte aantal spookhuizen vorig jaar, hopen we dit jaar dat wanneer jij je opgeeft om mee te lopen, jullie je ook opgeven als snoephuis! Dat is leuk voor kids die de spooktocht gaan lopen 🙂