Nieuwe bestuursleden gezocht

Beste bewoners van Goese Diep,

Alweer in 2017 ontstond de behoefte aan gestructureerder contact met de gemeente en waren er ideeën voor activiteiten in de wijk zoals een Halloween route en een rommelroute.

We zijn toen na een oproep met een groepje bewoners gestart met Wijkvereniging Goese Diep.

We zijn uiteindelijk aanspreekpunt geweest voor de nieuwe strandbar Lima Beach, hebben veel contact gehad met de gemeente over het verkeer over de houtkade of in de wijk en hebben veel gesproken met de aannemers die zijn gaan bouwen in de wijk. In de afgelopen jaren hebben we jaarlijks een nieuwjaarsborrel georganiseerd, een Halloween activiteit en de rommelroute komt ook al een aantal jaren terug.

Sinds 2017 is de wijk enorm gegroeid. Van 75 flyers om interesse te peilen voor een activiteit, zijn we gegroeid naar ruim 230 flyers.

Tijd dus om eens vooruit te kijken. We zijn benieuwd of er onder jullie mensen zijn die het leuk vinden om zich in te zetten voor de wijkvereniging. Leuke activiteiten bedenken en organiseren voor onze bewoners en gesprekspartner zijn voor de gemeente over oa. verkeer en andere wijkaangelegenheden.

We zijn in elk geval op zoek naar een voorzitter en een secretaris. En in het algemeen bestuursleden voor oa. de werkgroep activiteiten.

Het idee is om met de nieuwjaarsbijeenkomst een nieuw bestuur te kunnen activeren 🙂

Ben je geïnteresseerd in een van de bestuursfuncties? Laat het ons weten via bestuur@wijkvereniginggoesediep.nl

Met vriendelijke groet,

Jeroen van de Merwe