Door vijf bureaus is een zestal ontwerpen gemaakt voor het speelterrein op de hoek van de Ketelkade en de Stadsvisserijstraat. Als bewoners mogen we een keuze maken voor 1 ontwerp. Inmiddels heeft ieder huishouden in de wijk deze brief ontvangen om aan te melden voor de stemronde. Stuur uiterlijk 18 juli a.s. een mailtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Daarna ontvangt u per huishouden een mail met de instructies en de ontwerpen via we-transfer. Onderaan dit bericht staan de inrichtingsvoorstellen als link naar een PDF met ontwerp en vaak ook toelichting.

Het winnende ontwerp / inrichtingsvoorstel wordt gerealiseerd. Bij een gelijke stand, beslitst de gemeente aangezien zij het terrein na oplevering gaan onderhouden. Het zijn verschillende leveranciers dus kunnen er geen ontwerpen worden gemixt.

Dus meld u aan bij Heijmans en beslis mee welk ontwerp er gerealiseerd gaat worden voor onze kids in de wijk!

1. Boerplay

2. Yalp Inrichting