Op 27 juni was er een inloopavond bij Eet- en Spelerij Vierlinden over het verloop van het project Goese Diep Noord en Zuid. Heijmans was daar aanwezig, net als de Gemeente Goes. Het was een druk bezochte avond hadden wij de indruk.

Er zijn een aantal opties ontworpen voor het speelterrein vlakbij de Stadsvisserijstraat. Binnenkort komen deze opties bij iedereen in de bus en mag er gestemd worden welke optie de meeste voorkeur heeft. Graag willen we dan ook iedereen verzoeken om deze keuzes te bekijken en een voorkeur aan te geven bij Heijmans, zodat we met zoveel mogelijk mensen input geven.

Voorstellen voor speelterrein

Hieronder de opties voor het speelterrein ter illustratie.

Kaartje met indeling

Vanaf deze maand is er begonnen met het boren van de eerste 2 blokken aan de Goese Meerlaan (blokje 18 en 19), vanaf oktober zal er weer gebouwd gaan worden aan de Ketelkade (blokje 7b, 8a en 8b). Kijk op de site van het project Goese Diep (link onderin deze pagina) voor meer info waaronder aantal verkochte woningen.

Volg ons ook op