Activiteiten in 2024

Ook dit jaar organiseren we weer een aantal activiteiten. Een overzicht:

DatumActiviteit
ZONDAG 21 APRIL
Koningsdag
Vlaggen en versieren! De activiteitencommissie van Goese Diep nodigt iedereen uit voor Koningsdag de vlag uit te hangen en huis/appartement en tuin/balkon te versieren.

We stellen voor elke woning een gratis vlaggenlijn ter beschikking. Deze kunt u zondag 21 april tussen 13:00 – 16:00 uur ophalen onder het genot van een kopje koffie/thee en wat lekkers.

Ook aan de kinderen is gedacht. Net als vorig jaar zijn er weer kleurplaten beschikbaar (in het boekenkastje, Scheepstimmerstraat 5, of op 21 april bij de scouting).

Lever je kleurplaat in op zondagmiddag 21 april en ontvang een kleinigheidje.
Locatie: Scoutcentrum De Baak (Goese Dieplaan 107).
VRIJDAG 21 JUNI
Buurtborrel + vieren vereniging
Na het succes van de laatste zomerborrel, organiseren we dit jaar weer een buurtborrel met barbecue. We informeren de wijk nog over de invulling en hoe er aangemeld kan worden. Noteer de datum vast in uw agenda: vrijdagavond 21 juni bij Scoutcentrum De Baak (Goese Dieplaan 107).

Nadere informatie volgt dus houd onze socials goed in de gaten.
MEDIO SEPTEMBER
Rommelroute
En ook dit jaar organiseren we weer een mooie route om langs onze “rommel” te struinen door onze mooie wijk!

Met wie, wanneer en hoe laat volgt later dit jaar.
26 OKTOBER
Halloween
De jaarlijkse Trick ‘n’ Treat tocht met Halloween komt ook weer terug. We zoeken tegen die tijd weer snoephuisjes en griezels, dus noteer
deze datum alvast weer in de agenda.